Telefon: 0392 2289840

4 Gece 5 Gün Kıbrıs’ta Doğu’dan Batı’ya Tarih İzleri ANASAYFA SELALE TURIZM KIBRIS 4 Gece 5 Gün Kıbrıs’ta Doğu’dan Batı’ya Tarih İzleri

Karakter boyutu : 12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto

4 Gece 5 Gün Kıbrıs’ta Doğu’dan Batı’ya Tarih İzleri

Rez kodu :

Fiyat:

1.gün:Havaalanından misafirlerin karşılanması--Tarihi başkent Lefkoşa’ya hareket ediyoruz,orada surlarla çevrili Lefkoşa şehrini görüyoruz,sırasıyla Mevlevi müzesi,Kıbrıs’ın ilk toplu konut projesi Samanbahçe evleri,Venedik sütunu,Sarayönü meydanı,Osmanlı Büyük Han,Osmanlı zamanı katedraldan camiye çevrilen Selimiye camii,Arasta çarşısı,eski Osmanlı konaklarının bulunduğu arabahmet mahallesi ,ve Kıbrıs rum sınır boyunun gezilmesinin ardından,tüm Girne ilçesini kuş bakışı görebileceğimiz  kuzey kıbrıs’ın 3 dağ kalesinden biri olan 7.yy dan kalma st hilarion kalesini ziyaret ediyoruz.

2 .gün

Sabah kahvaltısının ardından ilk ziyaret noktamız olan Geçitköy barajını ziyaret edeceğiz,bu baraj şuanda türkiye cumhureyitinden asrın projesi olarak getirilen su ile dolmaktadır,baraj ziyaretimizin ardından,  mavi köşk ü ziyaret edeceğiz.Bu köşk şuan Türk Silahlı kuvvetlerinin kontrolündedir,köşkün en büyük özelliği  dönemin ortadoğunun en büyük silah kaçakçısı paulo paolides tarafından yaptırılmış olmasıdır,bu köşk ormanın içine kimsenin dışrdan göremeyeceği şekilde çok özel ve lüx donanımlarla yaptırıldı,akabinde  lapta ve karmi otantik köylerini ziyaret edeceğiz,daha sonra Kıbrıs ‘ın antik kenti  Girneyi ziyaret edeceğiz,orada 7.yy dan kalma Girne kalesini,tarihi girne limanını,girne çarşısını,1974 kıbrıs barış esnası sırasında adaya çıkarrma gemisinn ilk çıktığı Yavuz çıkarma plajını  ve o bölgedeki Karaoğlanoğlu şehitliğini ziyaret edeceğiz,daha sonra  hz  ömer tekkesini ve bellapais manastırını ziyaret edeceğiz,

3.gün

Sabah kahvaltımzıın ardından  Kıbrıs savaşı esnasında rumların toplu katliam yaptığı Muratağa ,Sandallar ve  Atlılar toplu mezarlıklarını ziyaret ediyoruz.Ardından Gazimağusa’ya geçip Gazimağusa’da  ,Lala Mustafa Paşa Camii,Canbulat müzesi,St Barnabas manastırı,Gazimağusa Surları,Othello kalesi,Kutup Osman türbe ve tekkesi,Namık kemal zindanı ve müzesi ziyaret ediyoruz

4.gün

Sabah kahvaltımızın ardından,Kıbrıs ‘ın unutulmaz manzaralarının ve doğasının yer aldığı Karpaz yarım adasına doğru hareket ediyoruz,İlk durağımız Beşparmak dağlarının en yüksek zirvelerine inşaa edilmiş en öenmli kalelerden biri olan Kantara kalesi,bu kaleden Kıbrıs’ın tüm doğu kısmını görebilmek mümkündür. ardından adanın en uç kısmı olan Dipkarpaz’a doğru yola çıkıyoruz,muhteşem doğasıyla birlikte içerisinde bir milli park bulunmaktadır.Bu milli park içerisinde eşsiz bir bitki örtüsü deniz ve Kıbrıs ‘a özgü doğal ortamda yaşayan eşekleri görebilirsiniz.Karpaz gezimizde ayrıca dünyanın en iyi sahilleri arasında gösterilen altın kum sahilinide ziyaret edeceğiz,ayrıca Apostolos Andreas manastırınıda ziyaret edeceğiz

5.gün

Sabah kahvaltımızın ardından adanın en batısına doğru hareket ediyoruz,dönümlerce portakal bahçelerinin arasından Güzelyurt’a varıyoruz,Güzelyurt’ta arkeoloji ve doğa müzesini ziyaret ediyoruz,hemen yanında st mamas klisesini ziyaret ediyoruz,daha sonra yedidalga köyündeki soli harabelerini ziyaret ediyoruz ve ardından içerisinde hurmaların,cevizlerin ve tarihi Osmanlı evlerinin bulunduğu citta slow ünvanına sahip yeşil ve şirin lefke kasabasını panoramik geziyoruz ve dönüş yoluna başlıyoruz ,havaalanı yolu üzerinde kısa bir alışveriş veriş arası verip Kıbrıs tatilini tamamlamak için  misafirlerimizi havaalanına bırakıyoruz…

Kategoriye bagli diger hotel ve turlar