Telefon: 0392 2289840

3 gece 4 gün konaklamalı Kıbrıs Gezisi ANASAYFA SELALE TURIZM KIBRIS 3 gece 4 gün konaklamalı Kıbrıs Gezisi

Karakter boyutu : 12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto

3 gece 4 gün konaklamalı Kıbrıs Gezisi

Rez kodu :

Fiyat:

1.gün:Havaalanından misafirlerin karşılanması--Tarihi başkent Lefkoşa’ya hareket ediyoruz,orada surlarla çevrili Lefkoşa şehrini görüyoruz,sırasıyla Mevlevi müzesi,Kıbrıs’ın ilk toplu konut projesi samanbahçe evleri,Venedik sütunu,Sarayönü meydanı,Osmanlı büyük han,Osmanlı zamanı katedraldan camiye çevrilen Selimiye camii,arasta çarşısı,eski Osmanlı konaklarının bulunduğu arabahmet mahallesi ,ve Kıbrıs rum sınır boyunun gözlemlenmesi…

2.gün:Otelde sabah kahvaltısının ardından kuzey kıbrıs’ın 3 dağ kalesinden biri olan 7.yy dan kalma st hilarion kalesini ziyaret ediyoruz,ardından öğle yemeği için girneye dönüyoruz,öğle yemeğinin ardından,tarihi girne limanı,girne kalesi,girne çarşını,bellapais manastırını ve hz ömer tekkesini ziyaret ediyoruz…

3.gün: Sabah kahvaltısının ardından Gazimağusa’ya hareket ediyoruz, Gazimağusa’da  ,Lala Mustafa Paşa Camii,Canbulat müzesi,St Barnabas manastırı,gazimağusa surları,othello kalesi,kutup osman türbe ve tekkesi,Namık kemal zindanı ve müzesi ziyaret ediyoruz,ardından adanın en uç kısmı olan Dipkarpaz’a doğru yola çıkıyoruz,muhteşem doğasıyla birlikte içerisinde bir milli park bulunmaktadır.Bu milli park içerisinde eşsiz bir bitki örtüsü deniz ve Kıbrıs ‘a özgü doğal ortamda yaşayan eşekleri görebilirsiniz.Karpaz gezimizde ayrıca dünyanın en iyi sahilleri arasında gösterilen altın kum sahilinide ziyaret edeceğiz,ayrıca Apostolos Andreas manastırınıda ziyaret edeceğiz.

4.gün:otelde sabah kahvaltısının ardından ilk durağımız olan Karaoğlanoğlu şehitliğine gidiyoruz,ardından adanın en batısına doğru hareket ediyoruz,dönümlerce portakal bahçelerinin arasından Güzelyurt’a varıyoruz,Güzelyurt’ta arkeoloji ve doğa müzesini ziyaret ediyoruz,hemen yanında st mamas klisesini ziyaret ediyoruz,daha sonra yedidalga köyündeki soli harabelerini ziyaret ediyoruz ve ardından içerisinde hurmaların,cevizlerin ve tarihi Osmanlı evlerinin bulunduğu citta slow ünvanına sahip yeşil ve şirin lefke kasabasını panoramik geziyoruz ve dönüş yoluna başlıyoruz ,havaalanı yolu üzerinde kısa bir alışveriş veriş arası verip Kıbrıs tatilini tamamlamak için  misafirlerimizi havaalanına bırakıyoruz…

Başlıca ziyaret edilecek yerler

Lefkoşa:Girne kapısı,Mevlevi müzesi,Venedik sütunu,büyük han,Selimiye camii,Arasta alışveriş çarşı(alışveriş bölgesi),kuzey-güney sınır bölgesi

Girne:Girne kalesi,girne limanı,girne çarşısı,hz ömer tekkesi,Karaoğlanoğlu şehitliği

Karpaz:Altın kum sahili,apostolos andreas manastırı,karpaz köyü,karpaz eşşekleri

Gazimağusa:Gazimağusa limanı,Lala Mustafa Paşa Camii,Canbulat müzesi,St Barnabas manastırı,gazimağusa surları,othello kalesi,kutup osman türbe ve tekkesi,Namık kemal zindanı ve müzesi

Güzelyurt:Güzelyurt arkeoloji ve doğa müzesi,vuni sarayı,tarihi Osmanlı evleri ve yapıtları,narinciye bahçeleri,cmc madeni …

Kategoriye bagli diger hotel ve turlar